GVA neemt uw zorgen uit handen

Wij zijn een administratie kantoor in Elburg waar u als particulier, ZZP-er of MKB ondernemer aan het juiste adres bent voor al uw administratieve- en belastingzaken.

GVA uw partner in ondernemen

Wie we zijn

GVA staat voor persoonlijke (professionele) benadering.
De medewerkers van GVA zijn goed opgeleide mensen en hebben ruime ervaring in de accountancy branche. Hierdoor kunnen zij u op accurate wijze van dienst zijn bij al uw ondernemersvraagstukken.

GVA is opgericht in 2004 en ontstaan uit de gedachte dingen beter te kunnen.
Door vergaande ontzorging van en betrokkenheid bij de ondernemer denken wij als GVA onze klanten beter van dienst te kunnen zijn.

Wat we doen

GVA is dienstverlening in de ruimste zin.

  • Wilt u investeren, wij helpen u met uw investeringsbegroting, liquiditeits
    begroting  en financieringsaanvraag.
  • Heeft u behoefte aan  ondersteuning/vervanging  van uw administrateur  of controller,  dan kan één van onze medewerkers hier een passende
    invulling aan geven.
  • Plannen voor het starten van een onderneming en behoefte aan een
    sparringpartner, wij helpen u verder met raad en daad.
  • Willen weten hoe uw onderneming er  nu voor staat en niet pas na afloop
    van het boekjaar!
Helpt iedere ondernemer
Up-to-date inzicht
Altijd helder
naar GVA Insights

GVA Samenop

Makkelijk online samenwerken met GVA Samenop. 
Losse bonnetjes, ordners met facturen of overzichten bijhouden in Excel is niet meer nodig. 
U levert alles digitaal aan en GVA doet de rest!

Vanmorgen getankt of een factuur ontvangen per post? Fotografeer dan direct het bonnetje of de factuur met de app! De bonnetjes worden dan direct automatisch geboekt en door GVA gecontroleerd. Zo raakt u nooit meer bonnetjes en facturen kwijt.

Via de app heeft u altijd actueel inzicht in uw administratie. Wie zijn uw beste klanten en hoe staat het met de omzet? In het online dashboard heeft u duidelijk inzicht via overzichtelijke diagrammen.

naar GVA Samenop

Kennisbank

  • De kleine ondernemersregeling gaat wijzigen
    05-07-2019

    Vanaf 2020 verandert de kleineondernemersregeling (KOR). Ben je ondernemer voor de btw en is je omzet niet hoger dan € 20.000,- per kalender? Dan kun je vanaf volgend jaar waarschijnlijk meedoen aan de nieuwe KOR. Wat verandert er? Wanneer is deelname aantrekkelijk? En hoe kun je je aanmelden?

    Als onderdeel van het Belastingplan 2019 kondigde de overheid vorig jaar aan de KOR te wilLees meer →

  • Als zelfstandige werken via een (bemiddelings- of uitzend)bureau
    28-06-2019

    Je bent ZZP’er, je hebt ruimte in je planning en je krijgt de kans om aan de slag te gaan, maar dan wel via een bemiddelings- of uitzendbureau. Het is een mooie opdracht die goed bij je past, maar je twijfelt of je op het aanbod in kunt gaan. Want ben je nog wel ondernemer voor de inkomstenbelasting als je via zo’n bureau werkt? En heb je dan nog recht op bepaalde aftrekposten, zoalLees meer →

  • White paper: Zo begin je een webshop
    21-06-2019

    De hoeveelheid webshops in Nederland groeit nog steeds. Nieuwe winkels, maar dan zonder een fysieke locatie. Maar veel ondernemers zien een webshop ook als een mooie aanvulling op hun huidige aanbod. Nederland telt inmiddels ruim 40.000 webshops en dat aantal zal naar verwachting alleen maar stijgen. Lees meer →

  • Man-vrouw firma: een zaak van allebei
    07-06-2019

    Wanneer je samen met je partner een onderneming start in de vorm van een VOF, heb je de mogelijkheid om dit te doen in een zogenaamde man-vrouw firma. Aan een man-vrouw firma zitten zowel voor- als nadelen. Bovendien is er een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen. In deze blog vertellen we je meer over deze bijzondere vorm van de VOF.

    Het begrip ‘man-vrouwfirma’

    Lees meer →

  • Veilig zakendoen: hoe wapen ik mij tegen spookfacturen en voorkom ik acquisitiefraude?
    29-05-2019

    Je hebt een drukke week achter de rug, je kijkt uit naar het weekend en werkt nog even je administratie bij. Tussen de post zit een factuur met het logo van een bekende instantie, gericht aan jouw bedrijf, met een gering factuurbedrag. In een onbewaakt moment maak je het bedrag over. Het blijkt om een spookfactuur te gaan: je bent het slachtoffer geworden van acquisitiefraude. Hoe herken je eenLees meer →

  • De ultieme ZZP-checklist, deel 8: Tips voor het kiezen van een bedrijfsvorm en bedrijfsnaam
    24-05-2019

    Als je voor jezelf begint als ZZP’er, ligt het voor de hand om een eenmanszaak te starten en onder je eigen naam te gaan werken. Maar er zijn ook andere mogelijkheden. Wij helpen je op weg met vijf praktische tips voor het kiezen van een passende bedrijfsvorm en bedrijfsnaam.

    1. Zoek uit welke bedrijfsvorm bij jouw onderneming past

    Als je je inschrijft bij de Kamer van KooLees meer →

  • Hoe voorkom ik fraude van mijn personeel?
    17-05-2019

    In de serie ‘veilig zakendoen’, staan we stil bij fraude door je eigen personeel. Met de beste bedoelingen neem je personeel aan. Je verwacht niet dat personeel gaat frauderen, maar toch komt het voor. Hoe wapen je je om het risico op fraude van je medewerkers zo klein mogelijk te maken? Wat kun je doen wanneer je fraude vermoedt? En wat zijn je mogelijkheden wanneer fraude heeft plLees meer →